Наличие: В наличии

Новый товар

Подробнее

Поделиться в социальных сетях

Купить товар Voron 2017 ne'w Вышивка волна папа шляпа японский Бейсбол Кепки для Для женщин Для мужчин Повседневное изогнутые дышащей Snapback Шляпы широкополые для женщин Bon в категории Бейсболки на VigodaBig.ru. Voron 2017 ne'w Вышивка волна папа шляпа японский Бейсбол Кепки для Для женщин Для мужчин Повседневное изогнутые дышащей Snapback Шляпы широкополые для женщин Bon

Betaling 1) VigodaBig.ru ondersteunt Visa, MasterCard, Maestro pinpas, en overschrijving через Банкен. Ам Меер лерэн над betaalmethoden op VigodaBig.ru, raadpleeg http://help.VigodaBig.ru/payment_faq.html. 2) gelieve betaling binnen 3 dagen Ван uw bestelling als mogelijk. Zullen мы gewoon de гудерене U volgens HET адрес DAT U в VigodaBig.ru schreef, als Je wil veranderen, Laat ееп bericht бий-де-заказ. Verzending 1) wanneer Je ееп заказ, Kies ееп verzendmethode en воор де bestelling inclusief de verzendkosten. Мы стурен de artikelen binnen 2-5days uw betaling является volledig geverifieerd. 2) Мы ниет garanderen levertijd op алле Internationale zendingen (vooral voor de China air mailpost) vanwege verschil в inklaring Кир в Landen, die invloed kunnen мотыга snel uw код wordt gecontroleerd. Размер Алле afmetingen Zijn gemeten, Кан er 2-3 см afwijkingen. Kleuren Verschillen в kleur Кан Уорден veroorzaakt двери ееп Andere redenen zoals kleur reflectie в de монитор, verlichting, achtergrond и т. д. эхтера, als U geloven DAT HET пункт ontvangen является verkeerde kleur, gelieve ONS zien лов ееп terugkeer из terugbetaling является mogelijk. Bericht 1) uw мнение Zeer belangrijk voor ons. Klik 5 sterren отзыв als U onze artikelen en service. Ik зал bieden concurrerende prijs en бэтэре обслуживание алле способ. Gelieve ONS V & oacute; R negatieve отзыв открытия ееп geschil op VigodaBig.ru. Мы begrijpen HET verdriet Je Цзоу hebben als де bestelling verkeerd gaan, Als мы denken problemen zullen Уорден opgelost na actieve samenwerking en goede коммуникаций! 2) алле электронной почты Уорден binnen 1 день. Als U Geen Antwoord ontvangt, vriendelijk opnieuw verzonden электронной почты en wij beantwoorden U mogelijk

Теги: Дешевые Voron 2017 ne'w Вышивка волна папа шляпа японский Бейсбол Кепки для Для женщин Для мужчин Повседневное изогнутые дышащей Snapback Шляпы широкополые для женщин Bon, высококачественные Бейсболки, китайские поставщики Мужская одежда и аксессуары, baseball cap, baseball caps for women

Единица измерения шт.
Вес посылки 0.11kg (0.24lb.)
Размер посылки 30cm x 15cm x 30cm (11.81in x 5.91in x 11.81in)
Тип изделия Бейсболки
Название раздела Взрослые